Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


„....v dobrom i v zlom....."

„Centri budú aj dvaja aj traja“! Tak to bola odpoveď prezidenta Dukly Trenčín – Viliama Rúžičku na otázku posilovania stredných úočníkov. A výsledok? Výsledok s dostavil na medzinárodnom hokejovom turnaji – RONA Cup.


„Po skončení minulej sezóny síce odišli lídry týmu, no kostra mužstva zostala…“ slová generálneho manažéra Dukly. A čo nové posili? Nový tréneri? Majú byť Lelenas, Paroulek či Bouz náhradou za Kollára, Pardavého či Húževku? Kdeže. Prvá séria prípravných zápasov to veľmi jasne ukázala a ďaľším úderom je posledné miesto na Rona Cupe. 1 bod, skóre 5:11 a zaslúžene posledné miesto. To je bilancia Dukly na tomto medzinárodnom pohári.No a bližšie k hráčom. Martin Bouz – Toto má byť nová „posila“? Hráč, ktorý sa vyhýba tomu , aby dostal prihrávku a náhodou niečo nepokazil má byť posilou? Keby som mal ohodnotiť jeho doterajšie vystupenie stupnicou od 0–5 (čím väčšie kladné číslo, tým lepšie hodnotenie), nezaslúžil by si ani tú nulu. Na jeho poste by ho klidne mohol nahradiť mladý Lelkeš, lenže vedenie Dukly ho doslova a dopísmena „vykoplo“za neuspokojivé výkony, pritom hral minimálne o 50% lepšie ako Bouz. Keď prejdem k obrancom, nenájdem spomedzi nich všetkých takého (česť výnimkám) , ktorý by nemal prsty pri inkasovanom góle. My si vlastne strieľame góly sami. Obrovské hrubky Křetinského, Trefného či Bobčeka boli priam školácke. V bráne veľmi sklamal Kováč. Brankár, ktorý bojuje o post jednotky inkasoval v dvoch zápasoch 10 gólov a každý zákrok strašne neistý. To isté sa však týka aj Hálu. Áno, my máme síce vyrovnaných brankárov, ako mnohí hovoria, ibaže obidvoch slabých. A čo nato vedenie klubu? Na RONA Cupe pôsobil celý trenčianský klub ako na šachovnici. Pravidlá šachu hovoria, že každý hráč má mať postavených 16 figúrok. Lenže Dukla ich mala iba 8 pešiakov a za sebou a ani pred sebou nič… Naši súperi postavili plnú silu (16 figúrok) a celé vedenie a hráči Dukly sa na turnaji rovnali len ôsmim blbým šachovým figúrkam pešiakom – ako fackovací panák. Zo súčasným kádrom aký má Slovan, Zvolen, Skalica, Košice či Martin sa my nemôžeme rovnať. A teraz ako ďalej? Budeme musieť bojovať o posledné priečky? O postup do play-off? Alebo budeme rovno posledný? Toto je veľmi veľké množstvo otázok, ktoré by sa mali v súčasnosti riešiť. Ale kto a hlavne s čím ich vyrieši? Všetci hovoria: „však sa uvidí…“.Treba byť trpezlivý, ale dokedy chce Dukla ešte čakať? Zo stupnice od 0 do 5 by si odomňa takmer nikto z Dukly za doterajšie výsledky nezaslúžil ani len +3. Najväčšia moja známka by bola +2 a to len v niektorých prípadoch s prižmureným okom. Je teda situácia v Dukle naozaj taká zlá? Ktovie. Na túto otázku vie odpoveď len naše „vedenie“ a Pánbožko. Prídu ešte nejaké nové posili? Na listine hráčov mala Dukla dosť nominantov, skvelých či už centrov alebo krídla , ktorí chceli hrať za Duklu a nosiť na hrudi jej znak… Ale akonáhle prišlo na otázku peňazí, či už to bolo odkúpenie spod zmluvy alebo sa jednalo o mesačný plat, všetko stroskotalo. Budú práve peniaze hlavným dôvodom kupovania „nikoho“ , ale len „miniposíl“? Ale prečo? Veď Dukla uvádza rozpočet na hranici 50-ich milónov. Kde je teda problém? Sú muži nášho vedenia taký šetrný? Veria v dobré výsledky súčasného kádru? To asi sotva, čoho dôvodom bol práve RONA Cup. Čakajú, že dobré výsledky ešte len prídu? To tiež ťažko, pretože výsledky z prípravných stretnutí sú zatiaľ neuspokojivé… Alebo im stačia práve takéto? Za dva týždne začína súťaž a Dukla nehrala ešte ani jeden prípravný celý zápas vyrovnane a uspokojivo. Každý len čaká.. Ale načo? S týmto nemôžme prísť do Martina, na Slovan alebo do Košíc, lebo sa absolútne potopíme. Treba s tým niečo robiť. Ale aspoň teraz sa ukáže, či má Dukla naozaj takých verných fanúšikov ako sa hovorí. Uvidíme, kto zostane verným aj počas nasledujúcej sezóny. Možnože sa ešte všetko zmení a toto je len predpoklad. Ja píšem tento článok s íce veľmi drsno, tvrdo, no žiaľ reálne. Verte mi, bol by som rád, keby som sa mýlil, ale podľa súčasných výsledkov sa nedá rozmýšľať moc v pozitívnom zmysle. No aj keby sa nám nedarilo, aj keď by neboli dobré výsledky, ja som a aj vždy zostanem pyšný na to, že fandím Dukle. Moje srdce vždy bude patriť len „žlto-červeným“ a nikdy nie iným. Veď ako som napísal v názve článku sme „v dobrom i v zlom Dukle verní…“! Ešte stále máme čas s tým niečo spraviť a ja verím, že po „poslednom“ mieste na RONA Cupe tam niekoho „osvieti“ a uvedomí si, že to nieje v poriadku. Ďakujem za pozornosť. Tento blog som napísal na základe vlasného názoru a aj keď som použil tvrdé slová, stále niekde v kúsku duše verím, že Dukla to zvládne.

NECH ŽIJE DUKLA!!!


dukla101838 BLOG

 

NECH ŽIJE DUKLA!!! :dukla:
17.8.2008 - 12:49
0

frantapriklep

 

Sčasti pravdu máš: Je to však celé skreslené včerajším zápasom so Zlínom, duel proti Znojmu i Třincu vystavil pre viacerých hráčov lepšie vysvedčenie ako píšeš ... Hodnotiť treba s odstupom a nie horúcou hlavou,podobných zápasov kedy nič nevyjde ,ako bolo včera, sme odohrali aj v minulej sezóne dosť (stačí pozrieť na výkony a výsledky v Skalici ) ... Nebudem si kvôli tomu zakladať blog ale napíšem svoje hodnotenie hráčov podľa toho ako zahrali na RONA cupe.použijem tiež stupnicu 0-5 ... Hala 3, Kováč 2 - Kretinsky 3, Bobček 2, P.Mikuš 1, Gábriš 3, J.Mikuš 1, Urban 3, Fatyka 1, Trefný x, Jarábek x (odohrali malo) - Lelenas 2, Kóňa 4, Paroulek 3, Saliji 3, Ďuriš 2, Čacho 2, Kútny 3, Haščák 3, Radulay 1, Král 3,Trochta 3,Bouz 1, Ružička 2
17.8.2008 - 13:39
0

dukla101838 BLOG

 

Ja som to nechcel preháńať, ale ani v Žiline to nebolo bohviečo... ÁNo, máš prevdu, že ma včera doslova "skreslil" ten zápas so Zlínom, ale ja si myslím, že hentak nemôžme nastúpiť na ligové štadióny...My máme v prvej formácii centra, čo je čistý obranár - Jaro Kóňa a čo hrával po tretích štvrtých formáciach ... My tam niekoho musíme zohnať... Je fakt, že som asi prehnal, ale od pravdy to zasa až tak ďaleko nebolo.....
17.8.2008 - 13:47
0

lk242

 

Franto: S hodnotením možno súhlas , ale tá 4 u Kóňu ma prekvapila.Center s hodnotením 4 /teda len stupienok nižšie od naj .. hodnotenia / by mal vymyslieť aj niečo smerom dopredu. Založiť golovú akciu , dať perfektnú prihrávku , alebo vstreliť gol.Nestačí len poctivo brániť a čakať , že niekto niečo vymyslí.Podla mňa hodnotenie 3 a zvyšok o jeden stupeň nižšie..Bouz= -2......
17.8.2008 - 15:06
0

P24 BLOG

 

ale no: kovac a hala asi za dva mesiace nezabudli chytat.
17.8.2008 - 13:41
0

dukla101838 BLOG

 

Kto hovorí že chytať zabudli?
17.8.2008 - 13:48
0

P24 BLOG

 

ty: "Áno, my máme síce vyrovnaných brankárov, ako mnohí hovoria, ibaže obidvoch slabých." ak sa ti zda ze hala a kovac minuly rok nevedeli chytat, tak vybav nech idu do nr
17.8.2008 - 13:55
0

dukla101838 BLOG

 

ONi dvaja majú veľa podobného.. Strašné dieri, a dostávajú tie isté góly....
17.8.2008 - 13:58
0

P24 BLOG

 

ale sak ja som tez videl kopec kiksov od tychto brankarov, ale urcite nie su nekvalitny brankari. aspon hala urcite nie. co sa tyka kovaca este cez PO som tvrdil ze skonci rovnako ako nas branusko konrad
17.8.2008 - 14:03
0

dukla101838 BLOG

 

Kováčovi vyšlo Play-off. Bola to len náhoda?
17.8.2008 - 15:37
0

P24 BLOG

 

nie celkom nahoda. jednoducho nemal co stratit, nebol pod tlakom uplny antitalent nie je a to sa potom deju veci.
17.8.2008 - 16:20
0

bigi BLOG

 

obcas neni forma, to sa stava aj najlepsim. ale na druhej strane ja som bol rad ked proti nam chatal hala on bol vzdy posila, pre slovan
17.8.2008 - 14:47
0

10

 

preco nehraval Lelkeš???sak nie je zraneni(aspoň myslím)
17.8.2008 - 13:48
0

dukla101838 BLOG

 

Však ho vyhodili... Mám to tam napísané...
17.8.2008 - 13:48
0

10

 

a akoze Lelkes je jediny ktoreho vyhodili???
17.8.2008 - 13:55
0

dukla101838 BLOG

 

Zatiaľ....
17.8.2008 - 13:58
0

10

 

nech pokračujú ale nech vyhodia Bouza...a ževraj už Hála nebude hráčom Dukly
17.8.2008 - 14:07
0

bm

 

Zatiaľ tvoj najlepší blog.
17.8.2008 - 14:09
0

lk242

 

bm: Tým blogom ti zrejme dobre " pomastil brucho ". Ale bohužial má v tom 100%-nú pravdu. Ten včerajší výkon zatvoril ústa aj tým naj.. optimistom , ku ktorým som sa radil aj ja sám.Brankári obaja v každom zápase mali podpis pod minimálne jedným golom. Fatálne chyby v obrane , ktorá sa javila ako najkonsolidovanejšia časť nášho týmu . A v neposlednom rade nič nevymysliaci útok .Jedným slovom hrôza...
17.8.2008 - 14:41
0

dukla101838 BLOG

 

Ale je to realita...
17.8.2008 - 16:32
0

bm

 

mne to hovoriť nemusíš ...
17.8.2008 - 18:10
0

dukla101838 BLOG

 

Dúfam, že sa s tým niečo bude robiť...
17.8.2008 - 19:09
0

idem

 

"Trenčineri"...: Čaká nas ešte 7 mesiacov poctivého hokeja...Šetrite slzičky... Naozaj sa môže stať,že opäť naďabíte na premotivovaný MT a budete plakať radosťou... PS:S odstupom času "jasne" vidieť,že postup cez MHC a veľmi dobrá seria so Slovanom sa zaradí medzi "niečo nevysvetliteľné" medzi nebom a zemou...
17.8.2008 - 14:23
0

Carloshc

 

tak podme na to "Keď prejdem k obrancom, nenájdem spomedzi nich všetkých takého (česť výnimkám) ktorý by nemal prsty pri inkasovanom góle" - trosku si odporujes nie? Inak z Vasich obrannych radov sa mi celkom pozdava prave ten Bobcek. Co sa tyka utoku, ano je jasne ze TN sa vyrazne oslabil, ale TN vzdy mal, ma a bude mat svoju silu. Mate OBROVSKY potencial v juniorke, ktory bol za posledne roky az hriesne premrhany. Druha vec je ze Ruza si tam tlaci koniky. Uz po odchode svehlu som avizoval ze nieco neni v poriadku, odchod piovarciho, mimochodom jedneho z najschopnejsich manzerov u nas, no neviem ale tu Dukla utrpela azda najvacsiu stratu. Tak ci onak, dukla vzdy prezila, v kazdom klube si raz hore, raz dole, dukla momentalne aspon podla prognoz pada no robit predcasnu paniku ze bude fackovacim panakom tiez neni namieste. Aporpo, ako po hodoch byva bolenie brucha, tak po kazdom pade zvykne prist poucenei a nasledne stupanie, mozno teraz 1-2 sezony budu slabsie, no nebude trvat dlho a dukla o5 bude tam kde patri. Prirovnal by som to asi k tomu, ze u nas v lige su 3 druhy temov, prve co nikdy nic nedokazu, potom tie co dlho nmic, potom na nejake 2-3 roky vystrelia a zasa padnu na hubu a potom tie co dlhodobo hraju o spicu a naopak na nejake 2-3 roky padnu. Takze hlavy hore, dukla bude lakadlom stale
17.8.2008 - 14:41
0

Mr.Bo881 BLOG

 

síce máš pravdu, ale vieš ako tažko a dlho sa napravajú chyby vedenia? preto to nie je také, že ok táto sezóna nič moc ďalšia bude perfektná ako tie predtým, preto chápem rozčúlenie niektorých fans
17.8.2008 - 14:48
0

Carloshc

 

aj ja chapem, tiez by ma to neskutocne hnevalo keby som videl ako sa mi klub pred vlastnyma ocami rozpada. Ale tak ked sa dostavi nejaky velky neuspech, pride zemtrasenie a pojde sa odznova Tak to proste funguje
17.8.2008 - 14:52
0

dukla101838 BLOG

 

Aj to je pravda....
17.8.2008 - 15:34
0

templar

 

Ako dlho sa napravaju chyby vedenia? Povedz! Desatrocia? Tak ako tu boli a urcite aj su fanusikovia Dukly optimisti, tak sa Ty neustale ciernymi a sedymi ceruzkami snazis maloval nad trencianskym hokejom tmavsie mraky ako v skutocnosti su...:thumbdown:
17.8.2008 - 14:57
0

Mr.Bo881 BLOG

 

AKo dlho? hm Martinské vedenie po miléniu bolo úplne bezzube boli sme radi keď sme boli v play off... Posily boli viac-menej nekvalitne atď... Hráčom nechodili výplaty vyústilo to aj tým, že sme vypadli, po ktorej už prišlo nové vedenie, ktoré začalo skromne a tak aj pokračuje... ja to nemám zbrucha ! Ja som vám prial hráča ako HLINKA... Nie desať ročia , ale minimálne 4,5 rokov... Ja vam naozaj nechcem zle a tiež som pred vianocami vravel, keď ste mali dobrý káder, Paradavý,Húževka Kollár atď, po úpadku, že určite príde zlepšenie a to najmä v play off... čo sa aj potvrdilo, aj keď všetci vieme po akých tazkých seriach... Ty si myslíš, že je všetko v poriadku? prečo potom Pardavý znechutene komentoval, že " Keď sa rozpustia takmer dve lajny , tak niečo nie je v poriadku" Prečo Homér Povedal, že najradšej by bol v KE do konca sezóny... V Minulosti to bolo nepredstaviteľné..
17.8.2008 - 15:15
0

dukla101838 BLOG

 

Ja som tiež optimista, no toto je realita, a verím, že sa nejako dá do poridku...
17.8.2008 - 15:35
0

dukla101838 BLOG

 

Predsa len sú do začiatku ešte len tie dva týždne, takže uvidíme...
17.8.2008 - 15:34
0

lk242

 

Bodaj by si mal pravdu.Ale ten včerajší výkon? Veď sme v prvej tretine ani nestrelili do priestoru bránky.
17.8.2008 - 14:49
0

hombres

 

hmmm,ako tak citam,tak konecne to dochadza viacerym a ukazuje sa ze "cierna ovca" bm videl veci realne od zaciatku a snad "jeho odporcovia" pochopia ze fandit treba,ale nie fanaticky a zaslepene... franto a dukla 112 je cas pozriet sa pravde do oci...prajem pevne nervy
17.8.2008 - 15:10
0

dukla101838 BLOG

 

Stačí, keď vyhráme v Martine.....
17.8.2008 - 15:35
0

hombres

 

hmm,neviem co ti na to napisat...ok,ak ti to staci
17.8.2008 - 16:19
0

nyytymaki BLOG

 

chej homre : všetko ok čo si napísal,aj to o Mišovi,lebo to tu tvrdí od začiatku leta na plnú hubu a ostatní sú stiahnutí bud v uzadiach,alebo mu protirečia.
Avšak,NEZAČALA EŠTE SEZÓNA.Možno to je posledná nádej Dukly,že sa v lige nejak otrepe a prekvapí.Napríklad Zvolen vybuchol a o tyždeň nato bol kráľom,tak si teraz vyber,či bude tym čiernym koňom suťaže ako tu mnoho ludí vyprava,alebo ta chemia absolutne nezaúčinkuje.Pozri na SLovan,ake otrasne vysledky má v príprave.
Skusme dať mesiac Dukle,aspoň jeden mesiac
17.8.2008 - 15:43
0

dukla101838 BLOG

 

Veď ja jej dávam čas..... Ja tomu pevne verím!
17.8.2008 - 15:47
0

templar

 

Ty si dobry clovek a tiez velkorysy...dat mesiac Dukle...
17.8.2008 - 15:50
0

dukla101838 BLOG

 

Mesiac je dlhá doba, za ktorú sa dá spraviž hocičo...
17.8.2008 - 16:02
0

idem

 

Mesiac je strašne veľa... : Ako to bolo s tými Indianmi? "Najlepšia Dukla,mrtva Dukla"... PS:Hodne napovie prvý zápas v MT!Uvidíme akou cestou sa Dukla definitívne vybrala...
17.8.2008 - 15:57
0

dukla101838 BLOG

 

Stačí, keď Vás dáme dole a budete ticho aj Vy a aj my....
17.8.2008 - 16:02
0

idem

 

Si fakt trocha "jednoduchší" ...
17.8.2008 - 16:04
0

dukla101838 BLOG

 

Mám byť zložitý?
17.8.2008 - 16:05
0

lk242

 

ideš alebo nejdeš?: Ty si absolutne jednoduchý bez úvodzoviek .
17.8.2008 - 22:21
0

idem

 

Potvrdzujem...
17.8.2008 - 22:32
0

bm

 

n ešteže tu máme teba ... Ste fakt fasa dvojka .. Aký otec, taký syn ..
18.8.2008 - 19:02
0

lk242

 

Ty nie si dvojka , ale ty si podivné indivídum. a ešte k tomu počmáraný...
18.8.2008 - 20:36
0

bm

 

:mávnutie rukou:
18.8.2008 - 21:24
0

MaJes

 

Tak vy ticho potom tiež určite nebudete
17.8.2008 - 16:07
0

dukla101838 BLOG

 

Budeme vyvalení, že sme vyhrali nad naším akože "rivalom"!
17.8.2008 - 16:08
0

Velky brat BLOG

 

Extraliga bez Dukla neni extraliga...
17.8.2008 - 16:05
0

dukla101838 BLOG

 

Veru nie...
17.8.2008 - 16:07
0

hombres

 

jasan,ale Zvolencek je v uplne inej situacii...posilil a kader ma stabilizovany,kdezto v Dukle to vyzera ako po letnom vypredaji...suma sumarun...HKM moze vymyslat a kombinovat v pripravakoch,ale Dukla potrebuje uverit sama sebe ze na to naozaj ma ,potrebuje trosku popracovat na sebavedomi,takze zrovnavat sa to podla mojho nazoru neda...v lige samozrejme Dukla moze cerit vody,ale zeby malo dojst k nejakemu vaznejsiemu muteniu,to mi s momentalnou silou kadra a "portfoliom menezmentu" nepride moc realne....detto slovan,ten moze kaslat na to ake su vysledky v priprave...zo zazemim ake ma ,dokaze splnit svoje povinnosti v lige
17.8.2008 - 16:09
0

Velky brat BLOG

 

Ale Bm Dukla zhadzoval a zhadzoval jej hračov, ktorých ešte ani nevidel hrat. Je to uplne niečo ine ako ked človek skritizuje pracu vedenia. Ja som už písal, že man vytočilo to, že Hurtaj podpisal Martinu. To považujem za velku blamáž a velky trapas Dukly.
17.8.2008 - 15:57
0

dukla101838 BLOG

 

On bol ochotný pustiť perie, ale my sme vykopili ako prašivého psa, a pritom on sám chcel strašne hrať v Trenčíne.
17.8.2008 - 16:01
0

Velky brat BLOG

 

No to trochu prehanas, ale rozhodne verim tomu, že by hral radšej v Dukle ako v Martine.
17.8.2008 - 16:04
0

idem

 

A preto ...: podpísal Martinu....Haley ty si čistý výmet...
17.8.2008 - 16:06
0

Velky brat BLOG

 

Martinu podpisla preto, lebo Dukla ma neschopnych funkcionarov.
17.8.2008 - 16:10
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Haley to proste vie
17.8.2008 - 16:12
0

Velky brat BLOG

 

Samozrejme že hej.
17.8.2008 - 16:14
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Priam "milujem" keď niekto začne písať o veciach o ktorých buď nemá šancu, alebo vie minimum
17.8.2008 - 16:16
0

dukla101838 BLOG

 

Lenže toto je maximum....
17.8.2008 - 16:17
0

Mr.Bo881 BLOG

 

hej tak napíš ako to bolo, že Hurtaj stál a prespával dennodenne pred TN štadiónom a držal hladovku aby mohol hrať Duklu a podla vás Ružička chlastal a potom keď vytriezvel dal ponuku Hurtajovi, no ten už podpísal MARTINU, nie ?
17.8.2008 - 16:20
0

Velky brat BLOG

 

Nema šancu? Chcel si povedat šajnu...

Sorry, ale podla mna ty si prave ten čo piše o tom o čom nema šajnu, takže je to taky maly paradox.
17.8.2008 - 16:18
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Heh práveže, TY TU PIŠEŠ ako keby si bol na tom rokovaní, alebo ako keby si videl všetky detaily... áno mal som na mysi ŠAJNU
17.8.2008 - 16:21
0

Velky brat BLOG

 

Na akom rokovani? Praveže Hurtaj s Duklou ani nerokoval, lebo Ružička je pribrzdený.
17.8.2008 - 16:22
0

dukla101838 BLOG

 

On tomu asi nemôže pochopiť....
17.8.2008 - 16:23
0

10

 

rokoval
17.8.2008 - 16:23
0

Velky brat BLOG

 

Nerokoval. Hurtaj povedal svoje požiadavky a to je všetko.
17.8.2008 - 16:24
0

dukla101838 BLOG

 

Toto vyzerá na dlhú debatu...
17.8.2008 - 16:27
0

idem

 



Preboha Haleyko,už dosť,už čúram kade chodím...
Ak niekto predloží svoje požiadavky,tak ty to nepovažuješ za rokovanie...
17.8.2008 - 16:29
0

dukla101838 BLOG

 

Tak si daj plienku....
17.8.2008 - 16:31
0

idem

 

Čítaj pozorne...: Chodím,takže na wecko stíham...
17.8.2008 - 16:33
0

dukla101838 BLOG

 

Ale často... Takto to máš istejšie...
17.8.2008 - 16:34
0

Mr.Bo881 BLOG

 

sem tam treba aj zaskákať
17.8.2008 - 16:38
0

dukla101838 BLOG

 

17.8.2008 - 16:41
0

Velky brat BLOG

 

Dobre teda, tak pre teba ty "hokejovy genius" : Rokovanie medzi Duklou a Hurtajom trvali asi 10 s.
17.8.2008 - 18:32
0

idem

 

Smola...To si nestihol ani obložený chlebíček zjesť...
17.8.2008 - 18:40
0

dukla101838 BLOG

 

Ak bol ten najmenší s krájaného sendviča, tak áno...
17.8.2008 - 19:09
0

bm

 

ja ti za 10 sekúnd zjem aj tri obložené chlebíčky Ale teraz len s diétnou šunkou
17.8.2008 - 19:16
0

dukla101838 BLOG

 

A bez oblohy....
17.8.2008 - 19:20
0

idem

 

Dietna šunka neexistuje...To by si už mohol vedieť...
17.8.2008 - 20:22
0

dukla101838 BLOG

 

17.8.2008 - 21:31
0

bm

 

ale existuje
17.8.2008 - 21:38
0

idem

 

Neverím...
17.8.2008 - 22:00
0

bm

 

už to mám "ocheckované" ... jedna z mále vecí, čo možem ..
17.8.2008 - 23:21
0

dukla101838 BLOG

 

A tie ´daľšie?
18.8.2008 - 7:07
0

Mr.Bo881 BLOG

 

vieš čo je rokovanie? .. hm podla mna to, že najprv Dukla oslovila Hlinku Hurtaja ,,,, potom Povedali svoje "ceny" kolko chcu Dukla vzápätí navrhla kolko moze ponuknut, no oni neprijali a tymto konici, čo iné je rokovanie?
17.8.2008 - 16:31
0

dukla101838 BLOG

 

ÁNo oslovila, ale keď Hurtaj zahlásil sumu, bolo po zmluve.... Lenže on mal potom záujem rokovať, len naše vedenie nie...
17.8.2008 - 16:35
0

Mr.Bo881 BLOG

 

LEBO NEMATE CASH, VEDENIE NEMALO NA NEHO MONEY DOLACE ... to je o tom a nie o tom, že chcel HRAT SILOU MOCOU ZA DUKLU CHCEL PENIAZKY
17.8.2008 - 16:38
0

dukla101838 BLOG

 

JA TO VIEM!.... :mrdebilko: Hlásia rozpočet 50 melónov... De sú tie peniaze, hm? Ani Hlinka, a ani Hurtaj by nebol problém pri hentakom rozpočte...
17.8.2008 - 16:40
0

10

 

to je rozpocet pre ruzicku
17.8.2008 - 16:43
0

dukla101838 BLOG

 

Väčšia časť...
17.8.2008 - 19:10
0

Mr.Bo881 BLOG

 

musíš urážať? kde som Ťa ja urazil, chlapče kludni sa! .... Porovnaj si rozpočet zpred roka-dvoch... ZNAČNY USTUP, zatvorili kohútik, takpovediac, ak je to tak ako Ty píšeš
17.8.2008 - 16:43
0

Velky brat BLOG

 

Dukla má už dlhe roky rozpočet vždy okolo 55 milionov (ak ratam aj naklady na prevadzku štadiona).
17.8.2008 - 18:36
0

Mr.Bo881 BLOG

 

mne sa skôr zdá, že to bývalo tak okolo 60 miliónov
17.8.2008 - 18:59
0

Velky brat BLOG

 

Ale kdeže, v sezone ked sme boli majstri sme mali rozopočet 43 milionov (bez prevadzky zimaku, ktora stoji 14 milionov).
17.8.2008 - 19:04
0

Mr.Bo881 BLOG

 

myslím sezóny 04/05,05/06,07/08 nie v roku 98 atď
17.8.2008 - 19:23
0

Velky brat BLOG

 

No ved o tych sezonach vravim.
17.8.2008 - 19:25
0

Mr.Bo881 BLOG

 

aký ste mali rozpočet v sezóne 05/06 neverím, že menej ako 50 miliónov
17.8.2008 - 19:26
0

bigi BLOG

 

43+14=57=okolo 60
17.8.2008 - 20:49
0

dukla101838 BLOG

 

AJ tak bolo....
17.8.2008 - 19:10
0

dukla101838 BLOG

 

Ktoré platí mesto...
17.8.2008 - 19:10
0

Velky brat BLOG

 

Tak ako skoro všade.
17.8.2008 - 19:10
0

dukla101838 BLOG

 

Hej.
17.8.2008 - 19:17
0

Velky brat BLOG

 

Netrep! Ho..o vieš o Hlinkovi, tak tu nesekaj machra. S Hlinkom boli na plate dohodnuty, ale bol hračom Sparty, ktora chcela za neho ziskat viac ako bolo ochotne vedenie Dukly dat, tak sa prosim tak nestrapnuj, ekd do toho vobec nevidiš.
17.8.2008 - 18:34
0

dukla101838 BLOG

 

17.8.2008 - 19:10
0

lk242

 

Mr .Boron: Ty si velký znalec , alebo len tulipov poskok? Odpoveď jednoznačná.......
17.8.2008 - 22:26
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Prepáč, ale keď tvoj asi SYN píše TOTALNE NEZMYSLY TAK SA NEHNEVAJ JA SOM TU NENI NIKOHO POSKOK A PREZENTUJEM TU SVOJE NAZORY A POSTOJE PODCIARKUJEM SVOJE:.............. Ty "optimisticky" fanusik
18.8.2008 - 16:45
0

dukla101838 BLOG

 

Nezmysel si tu len ty....
18.8.2008 - 18:34
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Obmedzuje Ťa vek
18.8.2008 - 18:40
0

dukla101838 BLOG

 

Už len ty máš čo hovoriť...
18.8.2008 - 18:43
0

bm

 

ukludni sa a keď sa ti nepáči, opusti tieto stránky. Choď na pokec, tam sa uplatníš ...
18.8.2008 - 18:45
0

dukla101838 BLOG

 

Kamarát ja sa nemusím kludniť, JA budem písať s kým chcem, ako chcem, kedy chce a ty s tým neurobíš ani mäkké F....
18.8.2008 - 18:48
0

bm

 

Kamaráti niesme, to za prvé. A za druhé s tebou ja robiť nič nemusím, ty sa "ukazuješ" sám. Mr.Bo tu "dokázal" omnoho viac ako ty. Ty si len MEGASPAM ..
18.8.2008 - 18:51
0

dukla101838 BLOG

 

Je mi ukradnuté že či dokázal viac či menej... Ja sa mu nesnažím rovnať, to ani zďaleka alebo dokonca byť lepší ako on... Nemám totiž v pláne sa znižiť ne jeho úroveň.....By som dopadol...A tým to hasne!
18.8.2008 - 18:55
0

bm

 

bohužiaľ ty si už dopadol ...
18.8.2008 - 18:59
0

lk242

 

: Ešte to dokázal si dal do úvodzoviek .Keby mal mať teba za kamoša , no to by som ho hnal .Dúfam , že sa kámoší len s normál luďmi.No a po tretie , Ty si len MEGA..... ostatné ti rád dopoviem do očí..
18.8.2008 - 20:47
0

bm

 

nemám záujem sa stretávať s ľuďmi ako si ty.
18.8.2008 - 21:25
0

dukla101838 BLOG

 

Zrazu...
19.8.2008 - 10:07
0

bm

 

Zrazu? Ja som ten záujem sa s vašou rodinkou stretávať niekedy už mal? Obaja ste sem prišli ako divoká voda s patentom na všetko a hubou plnou múdrych rečí o tom, čo je a čo nieje správne. Takých ja skutočne nemusím ... Takže žiadne zrazu, ale ešte stále ... teraz čakám tvojho tatka s -om a nejakou múdrou perlou ...
19.8.2008 - 11:03
0

dukla101838 BLOG

 

Nezdá sa Ti, že najviac tú múdruješ iba Ty?
19.8.2008 - 12:03
0

bm

 

nezdá sa mi ...
19.8.2008 - 12:39
0

dukla101838 BLOG

 

Veď Ty si sa chcel so mnou stretnúť osobne, lebo sa ževraj skrývam cez nick na portáli, či už si nato zabudol?
19.8.2008 - 12:42
0

bm

 

je rozdiel medzi stretnutím a stretnutím. Ak má tvoj ocinko na mysli toto stretnutie. Kľudne. Sedávam na efku, kožené sedačky, na striedačkou súpera, posledný rad, druhé miesto od schodov. Nech sa páči. Na druhej strane stretnúť sa a podať si ruky, potom zjavne netúžim ...
19.8.2008 - 13:01
0

dukla101838 BLOG

 

Tu nejde o ocka... Veď si chcel mňa, tak čo sem pletieš ocka...
19.8.2008 - 13:05
0

bm

 

si únavný. Ešte raz si pozri ako sme sa dostali k poslednému príspevku ... Ak nechápeš, je mi to ľúto, ale vysvetlovať ti to viac nemienim ..
19.8.2008 - 13:13
0

hombres

 

pocuj chlapce,vsimol som si,ze v kazdej diskusii potrebujes mat posledne slovo a to za kazdu cenu...trosku respektu by ti nezaskodilo...
19.8.2008 - 12:43
0

dukla101838 BLOG

 

Počúvam... Ja viem, že toto nieje pokec a že to preháňame, už som si to uvedomil........ A k tomu rešpektu.. JA ho mám! Ale keď som pichnutý v nejakej diskusii, tak mlôžem s kým chcem a záleží iba odo mňa koľko príspevkov tám dám, kedy sa rozhodnem skončiť a kedy opäť začať....Možnože je väčšina mojích príspevkov bez rešpektu, ale mýliš sa... Taký nevychovaný zasa nie som...
19.8.2008 - 12:50
0

frantapriklep

 

A ty voláš po rešpekte z akého titulu, hombres?: ... Napísal: hombres Karma: 38.08% Predmet: - ako nahle som "zocil" titul blogu,bol som si 100% isty,ze autor je Dukla7563547 49....nemyli l som sa...tvoja aktivita je priam dojemna,skoda ze ti umerne k nej nenadelili sudicky aj sebereflexiu a pokoru....rubes blog za blogom,komentar za komentarom ako Cina pera a ceruzky...nic v zlom,ale pripadas mi ako neuveritelne otravny ,nekonecny spam...co tam na kvalite,dolezita je kvantita... chlapce,sku s zo 101 838 X merat a az potom rez... skladat utoky s hracov,ktorych si predpokladam nikdy nevidel hrat,tak to je sila...co na tom,hlavne ze je blog...
19.8.2008 - 13:21
0

hombres

 

a?..sam si mu pisal,ze nech idu na pokec...je dojemne,aku mas starost

hombresfobia
19.8.2008 - 14:36
0

frantapriklep

 

písal som mu to ... treba ho usmerniť ...

hombresfóbia by znamenala že by som sa mal báť hombresa ... nemôžem sa báť niekoho, kto nemá svoj názor na svet a spoločnosť
19.8.2008 - 14:42
0

hombres

 

franto,potom si na posmech,ked tak rad reagujes na niekoho "kto nemá svoj názor na svet a spoločnosť". .... jasne,pre teba to neni nazor,pretoze je iny,ako ten tvoj...este stastie,ze su aj ine nazory,ako tie "tvoje"
19.8.2008 - 15:11
0

lk242

 

Cítim potrebu sa ospravedlniť , ako som mohol použiť toho smajla v porovnaní s tebou .Veď sa mohol uraziť....Takže JOKER sorááááč....
19.8.2008 - 15:28
0

bm

 

ty mňa uraziť skutočne nemožeš ...
19.8.2008 - 16:21
0

Mr.Bo881 BLOG

 

nechaj to tak nemá to zmysel.... on má svoju detskú pravdu..
18.8.2008 - 18:52
0

bm

 

mne je to v podstate fuk pokiaľ hádže ramená medzi svojimi kamarátmi placim a majcom. Oni sú tak na jeho úrovni, ale pokiaľ sa "predpubertálne" začne navážať do niekoho, kto tu posobí dlho, tak ma to serie ...
18.8.2008 - 18:57
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Hm mne to tiež nevadí ten CHAT, ale majú predsa na to súkromn´ú poštu, taktiež ICQ, azet, neviem čo iné... predsa denno-denne nezmysly ale ja to neregistrujem a je mi to viac-menej ukradnute.... je tu "5 minút" a myslí si neviem čo, ale asi takto jedná s hocikým a hocikedy, v budúcnosti to môže byť lepšie... lebo pokiaľ niekto s ním nesúhlasí a napíše mu pravdu, aj keĎ tvrdšie začne urážať a trepať blbosti, tak diskusia aspon na nejakej úrovni , ale toto nie CHAT A urážky
18.8.2008 - 19:02
0

dukla101838 BLOG

 

Tak tebe to nevadí a ozývaš sa nato.. Tiež múdry...
18.8.2008 - 19:05
0

bm

 

Pochybujem, že v reálnom živote má také široké ramená ako tu. Ale to je jedno. Netreba si ich všímať. Netreba na nich reagovať, načo aj ... Vďakabohu diskusie sú aj tak celkom prehľadné, takže sa dá celkom dobre selektovať ...
18.8.2008 - 19:07
0

dukla101838 BLOG

 

Žiaľ, dieťa si ešte podľa veku aj Ty...
18.8.2008 - 18:57
0

dukla101838 BLOG

 

No....
17.8.2008 - 16:15
0

dukla101838 BLOG

 

On sám ponúkal, že zhodí a že je ochotný sa porozprávať, ale my sme nebol.... Škoda....
17.8.2008 - 16:06
0

idem

 

Očuj chlapče...: Nie si ty tak čistou náhodou syn "starého Rúžičky"? Ved tu hádžeš infošky priamo od rokovacieho stola...
17.8.2008 - 16:11
0

dukla101838 BLOG

 

To by som dopadol....
17.8.2008 - 16:16
0

Velky brat BLOG

 

Teraz by si hral v tretom utoku Dukly.
17.8.2008 - 16:19
0

nyytymaki BLOG

 

no ale BM: aj napriek tomu že ich hrať nevidel,evidentne trafil do čierneho!!!!A nepotreboval vidieť Bouza,Lelenasa či Gabriša,všetko to prišlo akosi samo,od srcda,že nie je niečo s kostolným poriadkom
17.8.2008 - 16:07
0

dukla101838 BLOG

 

Trafil do čierneho..... To hej, ale veď je to len príprava a možno v sezóne zapnú naplno!
17.8.2008 - 16:10
0

Velky brat BLOG

 

Ja viem, ž eniečo nie je v poriadku. Ale zhadzovat hračov Dukly? Oni možu za to, že Ružička chlasta?
17.8.2008 - 16:11
0

dukla101838 BLOG

 

A nie zo svojich?
17.8.2008 - 16:16
0

hombres

 

uhol pohladu...bm sa ocitol v pozicii chlapca co zakrical,"ved cisar je nahy"...zatial co ostatni dvorania pod dojmom,ze takto sa verny fanusik nesprava,nadalej ochkali ked uz nie nad peknymi manzetami a vyberanym hodvabom,tak aspon nad spolahlivymi gombikmi...ale z gombikov sa neoblecies...nasledna konfrontacia vysla z frustracie,ze sa bm-ho oblubeny klub nachadza v stave,v akom ho historia moc nepamata....nemam pocit zeby bm Duklu prvoplanovo chcel zhadzovat....mohol si to tak prijat,rovnako ako nemusel...je uz na tebe ako to spracujes...ja som to tak od bm nespracoval a pochopil som iba tolko ze ma Duklu rad,ale nie osoby a skutocnosti,ktore poslali cisara promenadovat naheho
17.8.2008 - 16:18
0

dukla101838 BLOG

 

Stačí keď porazíme Vás a vybavená vec... .:mregreen:
17.8.2008 - 16:18
0

idem

 

Štyri víťazstvá s MT?Tak to je málo,to je istá baráž...
17.8.2008 - 16:22
0

dukla101838 BLOG

 

Nezarátal si štvrťfinále play-off....
17.8.2008 - 16:24
0

idem

 

"Nesnívam" ako ty...
17.8.2008 - 16:27
0

dukla101838 BLOG

 

Žiaľ , to nieje sen...
17.8.2008 - 16:29
0

hombres

 

to je jedno,hlavne ze jeho pozliepana Dukla vyhra nad MT...v Trencine sa uz asi nejde chodit na hokej,ale na to aby sa porazil MT...klesnut takto s tak slavnou historiou...alebo zeby to bola iba malost podaktorych "tiezfans"?
17.8.2008 - 16:26
0

dukla101838 BLOG

 

Nechaj to tak hombri... My niesme takí....
17.8.2008 - 16:30
0

Velky brat BLOG

 

Jedna vec kritizovat priamo jednu - dve osoby, ktore považuje za pričinu sučasneho stavu a druha vec je kritizovat a zosmiešnovat všetko čo sa tyka Dukly.
17.8.2008 - 16:21
0

dukla101838 BLOG

 

Stačí si pozrieť komu fandí... To hovorí za všetko...
17.8.2008 - 16:24
0

hombres

 

no povedz mi,za co to hovori?...ty hodnotis ludi na zaklade toho,komu fandia?...tak si potom rovnaky "hadaj co" ako ktokolvek kto hodnoti ludi na zaklade vyznania ,rasy a podobne... ked nabuduce nieco vypustis,tak si to najprv premysli,aby si nebol za trapka....ty internetovy diskuter
17.8.2008 - 16:32
0

dukla101838 BLOG

 

ALe nie... Žiaľ, zasa si ma nepochopil....
17.8.2008 - 16:36
0

Mr.Bo881 BLOG

 

ale nó veď je v puberte,puberta je pľuha aj ja s nou bojujem
17.8.2008 - 16:36
0

dukla101838 BLOG

 

Ty si ešte ani nezačal...
17.8.2008 - 16:40
0

dukla101838 BLOG

 

ODkiaľ si z toho príspevku zistil, že Ťa hodnotím? Mudrlant...
17.8.2008 - 16:37
0

hombres

 

"Stačí si pozrieť komu fandí... To hovorí za všetko..." asi ani nevies co pises...chodim sem pokecat o hokeji z ludmi co su ako tak vyzrety...nemam nalada sa tu zasekavat s pubertakmi...takze zbohom,ignore list
17.8.2008 - 16:49
0

dukla101838 BLOG

 

Tak sem nechodievaj, cya a pozdrav doma....
17.8.2008 - 19:11
0

bm

 

halejko, hovorí ti niečo písanie medzi riadkami? Zjavne nie!
17.8.2008 - 18:12
0

Velky brat BLOG

 

Hej, ale stihol si pouražat aj hračov a to potvrdili aj ostatny prispievatelia z inych miest. Nemožeš napisat radšej rovno članok k veci a k človeku ktory ti leži na srdci?
17.8.2008 - 18:37
0

bm

 

Je snáĎ vecou každého blogera, akým sposobom a formou upozorní na danú tému. Aby som o niekom napísal, že je cocot, nepotrebujem použiť to slovo ...
17.8.2008 - 19:15
0

Velky brat BLOG

 

Da sa to napisat aj bez vulgarnosti a uražani hračov. Proste članok v ktorom by si tomu človek vytkol chyby, ktore spravil (robí).
17.8.2008 - 19:19
0

bm

 

žiadnu vulgaritu som v danom článku nepoužil, iba ostrú iróniu podloženú štatistikami a opať ti opakujem, že to čo si čítal v tom blogu nemalo vyjadrovať kritiku hráčov, ale bola to reakcia na prehnaný optimizmus niektorých prispievateľov, ktorí aj hovno videli ružové a tak isto reakcia na nepochopiteľnú prácu nášho vedenia. Znova opakujem, že tí hráči boli len nástroj a forma, akou to dostať von. Preto hovorím o písaní medzi riadkami. Někdo to rád horké ....
17.8.2008 - 19:23
0

Velky brat BLOG

 

Ja viem že ten blog bola kritika vedenia, ale prave preto pišem, že si vedenie mohol skritizovat aj bez použitia hračov.
17.8.2008 - 19:26
0

bm

 

Mohol, ale "Je snáĎ vecou každého blogera, akým sposobom a formou upozorní na danú tému. Aby som o niekom napísal, že je cocot, nepotrebujem použiť to slovo ..."
17.8.2008 - 19:29
0

nyytymaki BLOG

 

2x stačí: mu to napísať,alebo aj s kolkovanou žiadosťou od notára, skús
17.8.2008 - 20:27
0

bm

 

tak zrejme nestačí ... keď som sa musel znpva vrátiť k tomu čo som napísal ...
17.8.2008 - 21:37
0

Velky brat BLOG

 

Lebo si to asi nepochopil. Ja som vravel, že sa to dalo napisat aj bez spominania novych hračov. proste napisat to k veci. A nemal som na mysli slovo cocot.
17.8.2008 - 21:51
0

bm

 

no zjavne si to nepochopil ty. Takže si ešte raz prečítaj, čo som napísal dva-krát ...
17.8.2008 - 23:22
0

Velky brat BLOG

 

Ty si to nepochopil a tym to hasne.
18.8.2008 - 10:14
0

bm

 

ok, nebudeme sa dohadovať. Máš pravdu, ja som to nepochopil, prajem pekný deň ...
18.8.2008 - 10:17
0

nyytymaki BLOG

 

2x stačí: mu to napísať,alebo aj s kolkovanou žiadosťou od notára, skús
17.8.2008 - 20:27
0

Velky brat BLOG

 

Tiež sa mi zdalo, že som to už niekde čítal.
17.8.2008 - 20:42
0

10

 

jedno nechapem:"On bol ochotný pustiť perie, ale my sme vykopili ako prašivého psa, a pritom on sám chcel strašne hrať v Trenčíne." že by sme boli až taky silny že nepotrebujeme Hurtaja???to sa mi nezda
17.8.2008 - 16:07
0

dukla101838 BLOG

 

To som zasa trošku prehnal, ale niečo v podobnom zmysle... Ke´d tu bol o ňom článok pred pár týždňami, tak mal jednu ponuku zo SLovenska, a tou bola práve Dukla.
17.8.2008 - 16:10
0

hombres

 

:vsetko na monitore"
17.8.2008 - 16:23
0

dukla101838 BLOG

 

Ako vždy....
17.8.2008 - 16:27
0

frantapriklep

 

Ja si myslím že je dobre že prišiel nevydarený zápas so Zlínom: Pretože Třincu aj Znojmu sme boli vyrovnaným súperom a ak by sme nejak uhrali výsledok so Zlínom tak by bolo naoko všetko super.Takto snáď vedenie pochopí že nestačí toho centra sľúbiť ale treba ho aj kúpiť
17.8.2008 - 17:00
0

Sani

 

...mne sa zda...: ...ze vase vedenie pracuje usilovne na kamuflovani zleho stavu, namiesto jeho riesenia...

...nedavno som cital nieci report z volakeho zasadnutia, ci tlacovky vedenia Dukly...spominali sa mena: Nedorost, Krajci, Sagat, Hurtaj....dobra kamuflaz
17.8.2008 - 18:00
0

Velky brat BLOG

 

Ano, s Duklou sa spajalo naozaj vela mien, ale čo už, kde ani jedneho z nich sme neangažovali.
17.8.2008 - 18:39
0

Velky brat BLOG

 

Ten utočnik by prišiel aj keby sme vyhrali cely turnaj, nemyslim si, že to nejako ovplivni "myslenie" Ružičku.
17.8.2008 - 18:40
0

dukla101838 BLOG

 

Práveže by neprišiel, lebo by si "rúžička" myslel, že už netreba posilvať, lebo sme vyhrali turnaj, porazili sme české mužstvá, takže sme dobrí....
17.8.2008 - 19:13
0

dukla101838 BLOG

 

Tak som to vyjadril aj v blogu.....
17.8.2008 - 19:12
0

15

 

..: a z tych hracou ani nikto nepride lebo nevedia ich kupit
17.8.2008 - 18:17
0

Velky brat BLOG

 

Proste, tato sezona bude tak trochu bez Dukly. Ja len dufam, že po nasledujucej neuspešnej sezone sa niektorí ludia vo vedení zamyslia a po sezone urobia poriadne zmeny, ako tomu bolo po sezone 2005/06, ked sa kader posilnoval (Kretinsky, Barinka, Kollar) a nie naopak. Pad na hubu nam može pomoct, aj ked neverim, že Ružička odíde. Ale stale verim a dufam, že v tej prvej šestke budeme.
17.8.2008 - 18:46
0

dukla101838 BLOG

 

Nekrič dopredu....
17.8.2008 - 19:13
0

frantapriklep

 

Netreba samozrejme stále zabúdať na to: Že stále prebieha letná príprava a hráči idú do tých zápasov z tvrdého tréningu. Až v týchto týždňoch sa začne pracovať na súčinnosti, presilovkách, oslabeniach, čiže to čo sme videli doteraz nie je zďaleka tá Dukla, ktorá bude pripravená na sezónu.Chalani zo Zvolena takisto potvrdili veľký progres ich tímu oproti domácemu turnaju, je možné že po domácom zápase so Žilinou budeme podobne optimistickí my.A možno nie. Možno to pravé orechové nás čaká až v lige.Treba si uvedomiť že hráč aby podal dobrý výkon, aby dokázal na ľade improvizovať, baviť seba aj divákov, potrebuje : 1.MAŤ NATRÉNOVANÉ (to chalani majú,včera boli rovnako bojovní v prvej ako v poslednej minúte) 2.OVLÁDAŤ SYSTÉM (čo ešte viacerým chýba,tréner Penzeš sa netají tým že zatiaľ to bolo hlavne o sile a vydrži nie o systéme a nácviku herných činností) 3.BYŤ ODDÝCHNUTÝ A TEŠIŤ SA NA ZÁPAS (toto podľa mňa tiež ešte na viacerých viditeľne bolo nedostatočné) ...
17.8.2008 - 19:21
0

bm

 

bod číslo dva budeme trénovať kedy? V 30.kole extraligy skončíme s tréningom a vyhráme konečne prvý zápas?
17.8.2008 - 19:28
0

kapo10 BLOG

 

s blogom nemozno suhlasit uplne ale iba z casti. najvacsou slabinou teamu nie je ziaden iny post nez ten funckionarsky. ked si kazdy pozre kluby co chcu bojovat o titul priviedli v prvom rade minimalne jedno zarucene meno na nase pomery nadpriemer extraligy . Slovan- kukunberg, vaic.....kosice- tabacek, huzevka, rataj,...martin- hurtaj ..... skalica- nic velke neziskali ale hlavne nic nestratili a mladi chalani su o rok starsi. a co na to dukla ? .. prisli hraci o ktorych nik nic nevedel kvalita odisla ale nahradena nebola ....mohli prist aj mena hovorilo sa o hlinkovi, janosovi, hurtajovi ja som na zaciatku pocul o tomikovi ci pavlikovskom ...no hold nic neprislo ...plus lsova ze dostane prestor mladez a vysledok je ze si lelkes bali kufre uz druhy raz.
toto vedenie podla mna nici 4 generaciu z jej talentov co hrala minimalne finale ...co sme horis nez skalica ? ..mali dat peniaz na prve dve lajny a ostatok doplnit tymi c hrali juniorku takto tam beha secko hrac na jedno kopito = priemer
17.8.2008 - 19:57
0

pepisek BLOG

 

V tomto s tebou suhlasim na 99%...
a to 1%...uz dlhsiu ste horsi nez
17.8.2008 - 20:13
0

kapo10 BLOG

 

jedna sezona legendu nerobi ze ....
17.8.2008 - 20:23
0

pepisek BLOG

 

tych sezon uz bolo viac..kazdopadne jeden kalendarny rok je dost dlhe obdobie...
17.8.2008 - 20:25
0

Velky brat BLOG

 

17.8.2008 - 20:43
0

frantapriklep

 

kapo: Kapo ... V koľkých dueloch si videl dobre zahrať Lelkeša? Ja osobne v jednom (s Francúzskom). Z môjho pohľadu Lelkeš mohol dostať šancu,iný názor má tréner Penzeš, o tom rozsiahlejšie zajtra. ... A Miško, keby som ti odpovedal na tvoj príspevok tak, ako ma to hneď napadlo, tak rozbiješ klávesnicu o stôl ... Tak sa radšej zdržím a poprosím ťa,zisti mi informáciu, v ktorej časti prípravy je zvykom nácvik štandardiek
17.8.2008 - 20:29
0

pepisek BLOG

 

v aprili pred MS
17.8.2008 - 20:30
0

Velky brat BLOG

 

Nie Penzeš, ale niekto iny nechcel mat v time Lelkeša. Proste dostal prednost protekčny Ružička.
17.8.2008 - 20:44
0

kapo10 BLOG

 

myslim ze ani ten si velmi nezahra ... osobne som zvedavy na durisa ako mu to pojde
17.8.2008 - 23:15
0

dukla101838 BLOG

 

Rúžičla je rýchly a Ďuriš ani mocnie..... Snažia sa obidvaja, tak im držme palce....Možno sa vytiahnu, možno budú lýdrami, možno nám budú abslotúzne nanič, ale to všeko opäť raz len za slova MOŽNO!
18.8.2008 - 7:07
0

Velky brat BLOG

 

Duriš neni rychly?
18.8.2008 - 10:15
0

kapo10 BLOG

 

ja letos ani v jednom teda videl ale to bol in lajn ... v poriadku nemozem ho hodnotit teraz, ale pocas lock outovej sezony to bol cierny kon na prve kolo draftu a najvacsia nadej ... po drafte to slo s nim dole vodou. preco ? lebo nedostal sancu v acku myslim tym skutocnu sancu ... a tych hracov mozem len menovat co ju nedostali a teraz tazko dohnat zameskane ... bol lepsi nez hascak z popradu s rovnatelny s mikusom a kde su teraz ..rozdiel je v tom ze oni tu sancu dostali ... a teraz to bude zase o tom istom mladi budu odsunuti ..a to som pocul ze tento rocnik dorastu v tn za vela nestoji ... ked nevedeli vyuzit sampionov budu vedet zapracovat nevyraznych ? ..
je to o sanci ktoru mladi nedostavaju .... ja lelkesa lutujem premarneny talent
17.8.2008 - 23:14
0

frantapriklep

 

Pepisek: Viac sezón? čo znamená viac?
17.8.2008 - 20:32
0

pepisek BLOG

 

viac sezon frantiku
17.8.2008 - 20:35
0

fanda

 

Chceš tým snáď povedať, že skalická juniorka je v posledných rokoch výsledkovo i herne lepšia ako trenčianska? Porovnaj si tituly v posledných rokoch na jednej aj na druhej strane.
17.8.2008 - 20:50
0

frantapriklep

 

pepisku, poviem ti, že som tu čítal už veeeeľmi veľa kravín, no táto tvoja je medzi nimi perla ... že "...uz dlhsiu ste horsi nez ... " nemám problém uznať fakty, ak sú pravdivé, ale toto je proste bohapustý výmysel .. alebo žiješ v inom svete?
17.8.2008 - 21:57
0

Velky brat BLOG

 

1,1 sezony
17.8.2008 - 20:44
0

pepisek BLOG

 

Haleyko nechce sa mi to hladat,ale min 2 krat sme skoncili pred vami...takze mnozne cislo je namieste...
17.8.2008 - 20:48
0

fanda

 

Ani mne sa to nechce hľadať, ale chalani okolo 21-22 rokov mali v štyroch rokoch v doraste a juniorke tri tituly, neviem, či ich niekto mohol tromfnúť v rámci republiky a Skalica to istotne nebola, ani to nebol nikto druhý. T

akže slová o tom, že by sa oplatilo do nich investovať a zapracovať ich do tímu, sú oprávnené a za jednu-dve sezóny, v ktorých by sa nemuselo očakávať maximum výkonnosti, by to veru aj podľa mňa stálo.
17.8.2008 - 20:54
0

Velky brat BLOG

 

Mne sa to chcelo hladat. Boli ste pred nami v dvoch sezonach - 1999 a 2008. Ale napisat, že dlhšiu dobu ste lepší neni podla mna na mieste.
17.8.2008 - 21:12
0

Velky brat BLOG

 

Alebo vraviš o juniorke? Ak hej, tak to sa ani mne nechce hladat, ale tiež si stojim za tym, že lepši v mladeži nieste.
17.8.2008 - 21:13
0

fanda

 

Mám taký pocit, že tu bola reč o zapracovávaní mladých juniorov do kádra a tam v juniorke na Duklu nemá nikto šancu. Ani Skalica.
17.8.2008 - 21:18
0

Velky brat BLOG

 

Hej, ale žial naše "supervedenie" nevie udržat najlepších juniorov a zapravovat ich. Zatial čo Skalica (Grudling, Mikúš, Šátek) a Poprad (Haščák, Lapšanský) si najlepších udržat a zaprasovat ich, tak naše vedenie pušta tych najlepších juniorov - Záborský (zamorie), Tatár (Zvolen), Mikula (Vitkovice), Sojčík (Brno), Lelkeš (???). Aj ostatní su dobrí, ale kebyže sa sustredime na udržaní si fakt tych najlepších, tak by to bolo o niečom inom.
17.8.2008 - 21:27
0

frantapriklep

 

zaprašovať juniorov? to je načo dobré?
17.8.2008 - 21:55
0

Velky brat BLOG

 

Zapracovat.
18.8.2008 - 10:15
0

kapo10 BLOG

 

- : moja rec .... celkom dobry priklad je aj sivak ktory sancu dostal ale hraval stvrtu tretiu lajnu ...a tod v ziline aku paradnu sezonu mal ...
chyba mi taky trenciansky duch ..nebat sa dat prilezitost mladym ako to bolo kedysi ... svojho casu hala, kukunberg, fabus a iny
17.8.2008 - 23:20
0

dukla101838 BLOG

 

Teraz majú príležitosť nato....
18.8.2008 - 7:04
0

Velky brat BLOG

 

Ale nie tí najlepší. Z tych najlepších junioroch čo sme mal iza posledne roky tam vidim len dvojicu Kováč, Ďuriš.
18.8.2008 - 10:16
0

dukla101838 BLOG

 

Radulay?
18.8.2008 - 13:34
0

Velky brat BLOG

 

Radulay je chalan, ktory ide do všetkeho na 120%, ale nepovažujem ho za nejake velky talent.
18.8.2008 - 15:21
0

dukla101838 BLOG

 

Mne osobne sa rambo celkom hokejovo ľúbi...
18.8.2008 - 15:41
0

fanda

 

Nie vždy je veľký talent to rozhodujúce. Je kopec talentov, ktorým nič nehovoríilo ani tých 100 %.

Radulayových 120% je možno ďaleko podstatnejších, samozrejme spolu s dostatkom príležitostí v správnom veku.
18.8.2008 - 15:44
0

dukla101838 BLOG

 

S tým máš pravdu...
18.8.2008 - 18:35
0

dukla101838 BLOG

 

Viac je viac...
17.8.2008 - 21:33
0

bigi BLOG

 

tak a klinec nakoniec od bigiho: skoda ze uz neni repretrener supler. pri nom by sa do repre na MS dostali za sucesneho kadra trencina dva utoky
17.8.2008 - 20:59
0

imko6

 

...: prispevok od bigiho tak toto si vystihol
17.8.2008 - 21:30
0

frantapriklep

 

ak niečo stojí za hovno, aj tak sa povie že lepšie ako klincom do oka ....

pri tomto príspevku si niesom istý
17.8.2008 - 21:55
0

lk242

 

bigi: To je klinec ako sa patrí .Nad tým si musel uvažovať veľmi dlho. Toto je report hodný autora.........
17.8.2008 - 22:04
0

dukla101838 BLOG

 

To si vymyslel ty?
18.8.2008 - 7:03
0

frantapriklep

 

Júúj chlapci brzdite: Zase trochu súdnosti musíte mať aj vy.Útok sivák-koložvary-kristín tu hral koľko pokope?koľko rokov tu sivák dostal šancu dokázať že patrí vyššie? Kristín skončil niekde vo Francúzsku a Kolo so Sivákom v priemerných tímoch extraligy.U nich sa v žiadnom pripade nedá hovoriť o tom že by nedostali šancu.Podobne Lelkeš,aj ten už mal šancí ix.Veľký bratku keď spomínaš Záborského tak toho pustilo ktoré vedenie?
18.8.2008 - 8:38
0

Velky brat BLOG

 

Zaborsky odišiel v roku 2006, podobne ako Sojčík. A bolo to ešte za Švehlu, Piovarčiho. A samozrejme aj za Ružičku.

Lelkeš nedostal šancu žiadnu. Teda ak neratam par zapasov v sezonach 2004/05 a 2005/06, ked nastupil v par zapasoch za Hiadlovskeho, či Hovorku. Lelkeš patril medzi najlepšich mladežnikov akych Dukla kedy mala,no nie je to len o kvalite, ale zda sa aj o niečom inom.
18.8.2008 - 10:21
0

bm

 

Lelkeš hlavne sám mrhal zo svojím talentom. Ak by bol viac snaživí, je dnes úplne niekde inde a neriešime, či ho vyhodili z Dukly alebo nie, ale to ako ďalší trenčiasnky odchovanec šúpe banány v NHL ... Za svoj "stav" si môže v prvom rade sám a nie žiadny tréner ani manažér ...
18.8.2008 - 11:13
0

frantapriklep

 

tentoraz podpisujem príspevok od bm bez akýchkolvek pochybností
18.8.2008 - 11:39
0

Velky brat BLOG

 

Franta, ked Lelkeš hral super v juniorskej extralige, tak dostaval v ačku pred nim prednost podstatne slabší Sikorčín a Lelkeša poslali na hostovanie do Sarezy Ostrava aby si aspon tam zahral za mužov. Takto to v Dukle je za posledne roky, čo sa tyka zapracovania mladych.
18.8.2008 - 12:57
0

bm

 

stále tam hľadáš krivdu. Ak by nepremrhal svoj talent svojou lenivosťou hral by dávno niekde v Amerike, pri najhoršom českú extraligu... Hold hokejista. To je diagnóza. Povedzte mu, že je dobrý a vyserie sa na to, lebo on je "pán"
18.8.2008 - 14:06
0

Velky brat BLOG

 

Stake bevieš pochopit kam tym smerujem. Vravim o tom, že v Dukle zapracuvavame mladych takym sposobom, že dostavaju priesto zvačša protekční. Ten neprotekčny musí byt minimalne dva krat taky dobry, aby dostal priestor před tym protekčnym. Prečo vedenie nenechalo Sojčíka, ale nechalo Sikorčina? Prečo nedostaval priestor za Hovorku Hubinsky, ale Liška? Prečo v sezone 2006/07 hraval v par zapasoch za mužov J.Mikuš a Ďuriš hraval len za trapnu juniorku? To by si musel byt v tom diani, aby si presne vedel o čom to v Dukle momentalne je.
18.8.2008 - 15:19
0

bm

 

Ja viem o čom to je, no nevylučuje to ani to čo som napísal ja. Lelo totiž bol dva-krát vačší talent ako ostatní, len ho svojou lenivosťou premrhal. To však nevylučuje, čo si povedal ty. Inak hubárom si mi trošku "pomastil" brucho. Je to jeden z mojich najlepších kamarátov, no keď mohol hrávať, trénoval v Dukle Stavjaňa a o tom je známe, aký má vzťah k mladým hráčom. Som rád, že išiel radšej študovať, aj keď teraz by bol zrejme hráčom Dukly a trúfnem si povedať, že aj dosť výrazným v zadu, pretože tak zodpovedného obrancu vzadu, ako bol on si dávno v juniorkách nepamatám ... Ale ako vravím, spravil sto-krát lepšie pre seba, že sa rozhodol pre štúdium, tam sa mu aj darí a ja som rád ...
18.8.2008 - 16:08
0

kapo10 BLOG

 

to fakt hubinsky ukoncil ?? a ja ze kde sa chlapec tula .... videl som ho par razy hrat za juniorku a v tn mi pripadal dominantne...
ale asi mal rozum
18.8.2008 - 23:38
0

bm

 

nehrá už od prvej sezóny, čo tu bol Stavjaňa. Rozmýšlalo sa ešte, žeby hral aspoň za Ružinov, ale hovoril, že popri škole by to rozhodne nedal ...
19.8.2008 - 6:28
0

kapo10 BLOG

 

smutne ...tiez poznam podobny pripad z dubnickej liahne ..dokonca chalan bol aj v repre svojho casu ...
je to smutne pre hokej ...pre nich zrejme dobre
19.8.2008 - 10:50
0

bm

 

Pýtal som sa ho nedávno, či to neľutuje, že neskúsil počkať, lebo teraz by pravdepodobne hral. Tak mi povedal, že hej, ale na druhej strane priznal, že škola mu dá viac. Škoda pre TN hokej to určite je ...
19.8.2008 - 11:00
0

frantapriklep

 

nuž je otázne či teda bol taký talent, keď ho nezamerali ani všadeprítomní skauti ...
19.8.2008 - 12:39
0

bm

 

Tvrdím niekde, že ho nezamerali? Ale inak zamerali ho A ja netvrdím, že to bol talent. Toto bol žiarivý príklad toho, čo sa dá dosiahnuť, keď človek drie. O hubárovi si môžme pokecať osobne. Tu by to bolo na dlho. Ale na toho chalaniska nedám dopustiť ...
19.8.2008 - 12:58
0

Velky brat BLOG

 

Frantaaa, to by si mudel byt v tom diani. Poznaš Klučára? Teraz hra za Skalicu. Tiež to bol hrač, ktory mal potencial sa uplatnit v Dukle, ale prednost dostali protekční a tak išiel do Skalice. A to ešte nepoznaš tych menej znamych, ktorí tiež doplatili na protekčných. Čo si mysliš, prečo hral Ružička na Rona cupe a Kubricky sa musi chystat na Holandsko? Lebo je Ružička lepší?
19.8.2008 - 15:50
0

kapo10 BLOG

 

- : klucara znam este ked hral za dca ...slusny hrac ale myslim ze boli aj lepsi vid doskocil ak si pamatas odohral cast sezony v dukle juniorke pred tym hral v dca podobne ako klucar ...
je to secko o tom byt potlaceny uz v doraste....ak nehras presilovky nemas cas na lade vela bodov nespravis ...a hlavne ak ta nik nepretlaci do acka smola ..teda ak si neni extra talent ....

kubricky a holandsko to tam ako ide hrat ? ...myslel som ze on bude medzi prvymi co dostanu v tn sancu tuto sezonu ... podla mna z tych sikovnejsich
19.8.2008 - 23:21
0

fanda

 

Kubrický: Jožka Kubrického je fakt škoda. V Senici hral celú minulú sezónu excelentne, krátko pred tým, ako sa v januári dokatoval v Topoľčanoch, viedol KB 1. ligy

Potom ho nakoniec vyhral kolega z prvého útoku Ľuboš Vaškovič, ale spolu by to bolo asi ďaleko iné kafe, pre súperov ale aj pre nás. Škoda...

V každom prípade mu držím palce aj v ďalekom Holandsku. Neviem, či tam nejde s ním aj Stano Gavač. Tomu tiež dík za celú sezónu u nás.

Ale koniec-koncov všetkým chalanom z Trenčína bez výnimky, ktorí hrávali u nás!!!
20.8.2008 - 3:23
0

kapo10 BLOG

 

no ale aj tak to holandsko je tragicke ,....niekto nevie robit s mladezu ....
20.8.2008 - 12:43
0

dukla101838 BLOG

 

Priblíž...
20.8.2008 - 12:44
0

frantapriklep

 

Dukla má družbu s holandským klubom a každý rok im tam posielame nejakých hráčov. Nik ich tam nenúti ísť, ale slušne si tam zarobia.
20.8.2008 - 12:51
0

dukla101838 BLOG

 

Tak tam potom musia chodiť radi.... Nešiel tam tento rok i Adam Fumač?
20.8.2008 - 13:02
0

frantapriklep

 

Ten je v Prievidzi
20.8.2008 - 13:12
0

dukla101838 BLOG

 

V prievidzi? Tak to sa na neho mžem chodiť pozerať... .D
20.8.2008 - 13:15
0

bm

 

Mohli by to ponúknuť aj mne. Ja by som vedel v Holandsku vyžiť
20.8.2008 - 13:14
0

kapo10 BLOG

 

kolaciky ?
20.8.2008 - 14:24
0

bm

 

dajme tomu, že by som začal najprv z ochutnávkou holandského tradičného pečivka
20.8.2008 - 14:39
0

kapo10 BLOG

 

dalej by som navrhoval prejst sa ulickov lasky ..... maju tam zaujimavy sortiment
20.8.2008 - 16:45
0

bm

 

niečo ako Vandersexxxxxx?
20.8.2008 - 18:41
0

kapo10 BLOG

 

- : to uz neviem ine blisie referencie nemam ....napis kubrickemu uvidis
21.8.2008 - 7:10
0

kapo10 BLOG

 

neviem ci slusne ..to skor uz francuzko ... aj ked ho tam nenutia je to prejav skor zufalstva ...
20.8.2008 - 14:23
0

kapo10 BLOG

 

taq snazivy....ono to ma aj druhu stranu mince.... pocas lock outovej sezony vyhlasil ze nepojde za more do hrat juniorku, lebo v tn dostal prislub ze bude hrat za A - co sa vsak nestalo ...toto vyhlasenie bolo zrejme jednou z pricin ze ho nedraftli ... chlapes si uvedomil ako sa to cele dosralo ...podla mna to bol dost psychicky problem ...
18.8.2008 - 11:50
0

bm

 

vieš koľko takých už bolo? Tí najmúdrejší, čo to pochopili ako je to s tými sľubmi išli študovať výšku, tí v strede ušli z Dukly preč a tí "najmenej inteligentní" stále čakajú ... Čakanie na Godota ...
18.8.2008 - 14:04
0

Velky brat BLOG

 

V jednom maš pravdu, mal určite naviac. Ale ja vravim o tom, že v Dukle dostavaju prednost protekčny pred talentami a to je tento prípad. Viem o čom píšem, ver mi.
18.8.2008 - 12:54
0

kapo10 BLOG

 

ako vravis .... uz v juniorke si treba udajne zaplatit za miesto ..a ze tam ich neni malo takychti pripadov ....
18.8.2008 - 23:39
0

kapo10 BLOG

 

ved ano sivak si zahral do "sytosti" v Trencine ..v jeho poslednej sezone tuna dal az 5 golov zatial co v ziline 28 ..kto by to o nom povedal ...
18.8.2008 - 11:42
0

frantapriklep

 

Sivák vyše 206 zápasov za Duklu

Lelkeš 39 zápasov, no bez progresu,v Ostrave sa nepresadil, v Žiline v ˇ74 zápasoch 16 bodov, v Mikuláši v 24 zápasoch 13 bodov ...

o čom sa bavíme?
18.8.2008 - 13:08
0

kapo10 BLOG

 

ak to bolo mne ja som hen pisal iba o sivakovej statistike ....
stale si ale myslim ze za lelkesa je zodpovedna dukla .. a podobnych pripadov je vyse
18.8.2008 - 23:41
0

Palci-LM

 

v dobrom i zlom, v chudobe i bohatstve , v zdravi aj v chorobe
18.8.2008 - 13:31
0

dukla101838 BLOG

 

Ty si spátky....
18.8.2008 - 13:35
0

majco BLOG

 

je pod do vedla do diskusky
18.8.2008 - 13:45
0

dukla101838 BLOG

 

Kam vedľa... Daj presnejšie indície...
18.8.2008 - 13:48
0

majco BLOG

 

uz nikam ostan tutto
18.8.2008 - 13:50
0

garip

 

dobre zostavame tu
18.8.2008 - 13:50
0

dukla101838 BLOG

 

Jasné....
18.8.2008 - 13:52
0

dukla101838 BLOG

 

Jasná vec...
18.8.2008 - 13:51
0

majco BLOG

 

uz sa vam stalo ze pisete prispevky a nepridavaju sa vam
18.8.2008 - 13:53
0

dukla101838 BLOG

 

Už...
18.8.2008 - 13:55
0

majco BLOG

 

uz sa vam stalo ze pisete prispevky a nepridavaju sa vam
18.8.2008 - 13:53
0

garip

 

nie
18.8.2008 - 13:53
0

majco BLOG

 

boa mne sa nepridavaju stale mam 1328 sak kukajte
18.8.2008 - 13:54
0

Palci-LM

 

to sa ti meni po dakom case
18.8.2008 - 13:55
0

majco BLOG

 

ale dam si do vyhladavaca majco a napise ovela viac prispevkov
18.8.2008 - 14:02
0

dukla101838 BLOG

 

To sa Ti len zdá... .D
18.8.2008 - 13:59
0

majco BLOG

 

daj do vyhladavaca majco a kukni kolko prispevkov
18.8.2008 - 14:02
0

dukla101838 BLOG

 

Tak asi si tu krátko...
18.8.2008 - 13:55
0

Palci-LM

 

uz dlho ale nesledujem to
18.8.2008 - 13:56
0

dukla101838 BLOG

 

18.8.2008 - 13:59
0

Palci-LM

 

jj lebo admin je píp
18.8.2008 - 13:48
0

dukla101838 BLOG

 

Stačilo dať tri bodky... .D
18.8.2008 - 13:51
0

majco BLOG

 

ze este nahodou dostane
18.8.2008 - 13:52
0

Palci-LM

 

tak potom budem ja admin a to sa budu diat veci
18.8.2008 - 13:52
0

majco BLOG

 

jaska palci z nas budu admini a luskacik pojde
18.8.2008 - 13:53
0

garip

 

hou houuuu ten ako prvy
18.8.2008 - 13:54
0

majco BLOG

 

jj ten ako prvy
18.8.2008 - 13:55
0

garip

 

diq sleduj
http://www.tescoma.com/pic/420204.jpg
18.8.2008 - 13:55
0

majco BLOG

 

: to si zabil
18.8.2008 - 13:57
0

Palci-LM

 

*kakavko na monitore*
no veru on ma doma tisice druhov luskacikov a on sam je najvacsi
18.8.2008 - 13:58
0

majco BLOG

 

jj predseda
18.8.2008 - 13:59
0

Palci-LM

 

prezident
18.8.2008 - 13:59
0

majco BLOG

 

majitel XD
18.8.2008 - 14:00
0

dukla101838 BLOG

 

Všetko dokopy....
18.8.2008 - 14:03
0

dukla101838 BLOG

 

18.8.2008 - 13:58
0

Palci-LM

 

loool to poziva na slavnostne prilezitosti
18.8.2008 - 14:00
0

majco BLOG

 

18.8.2008 - 14:05
0

dukla101838 BLOG

 

Kedy má narodeniny?
18.8.2008 - 14:03
0

majco BLOG

 

kto??
18.8.2008 - 14:04
0

dukla101838 BLOG

 

Luskáčik, však z koroxu mu to kúpime...
18.8.2008 - 14:06
0

majco BLOG

 

heh by sa silno moc intenzivne potesil budu potom silne capanice
18.8.2008 - 14:08
0

Palci-LM

 

ta oluska ani nebudes vediet ako
18.8.2008 - 14:08
0

dukla101838 BLOG

 

Ešte len v papieri to bude zabalené, už bude po orechoch
18.8.2008 - 14:11
0

dukla101838 BLOG

 

:
18.8.2008 - 14:11
0

dukla101838 BLOG

 

Bezmilostui....
18.8.2008 - 13:56
0

majco BLOG

 

jaska ze bezmilosti jak inak
18.8.2008 - 13:57
0

dukla101838 BLOG

 

: .D
18.8.2008 - 13:59
0

dukla101838 BLOG

 

18.8.2008 - 13:56
0

Palci-LM

 

uz sa vam dakedy stalo ze ste chceli pokrievkou na hrniec zavriet olej?
18.8.2008 - 13:59
0

dukla101838 BLOG

 

AJ DVA KRáT DENNE :d
18.8.2008 - 14:02
0

majco BLOG

 

toto este vazne neE
18.8.2008 - 14:03
0

Palci-LM

 

vsetko je raz poprvé
18.8.2008 - 14:04
0

majco BLOG

 

jj
18.8.2008 - 14:04
0

Palci-LM

 

luski je tu !! DANGER !!! WARNING !!!!
18.8.2008 - 14:06
0

majco BLOG

 

jj vsimol som si
18.8.2008 - 14:06
0

garip

 

co teraz?
18.8.2008 - 14:07
0

majco BLOG

 

ze je tu
18.8.2008 - 14:07
0

Palci-LM

 

no to je ...
18.8.2008 - 14:08
0

majco BLOG

 

18.8.2008 - 14:09
0

garip

 

18.8.2008 - 14:09
0

majco BLOG

 

neblazni bo zas bude BAN
18.8.2008 - 14:10
0

garip

 

tak potom uz niekomu
18.8.2008 - 14:10
0

majco BLOG

 

luskacikovi
18.8.2008 - 14:11
0

Palci-LM

 

:luskacikorieskov:
18.8.2008 - 14:12
0

majco BLOG

 

negfunguje
18.8.2008 - 14:13
0

garip

 

:maziar:
18.8.2008 - 14:14
0

majco BLOG

 

ani tento a v aky garip? saliji?
18.8.2008 - 14:16
0

garip

 

nie proste garip
18.8.2008 - 14:17
0

majco BLOG

 

jaaj tak ok
18.8.2008 - 14:17
0

dukla101838 BLOG

 

A vybavená vec... .D
18.8.2008 - 14:20
0

majco BLOG

 

18.8.2008 - 14:21
0

dukla101838 BLOG

 

Noa, čo inéé... Ozaj, pozri si toto....http://www.aktuality.sk/pikosky/pikosky/zena-zverejnila-na-internete-dokazy-manzelovej-nevery
To som našiel na pokeci pri pošte...
18.8.2008 - 14:22
0

majco BLOG

 

18.8.2008 - 14:26
0

dukla101838 BLOG

 

Debilina... Hóóp, to som nemal povedať, ešte z toho bude BAN...
18.8.2008 - 14:30
0

dukla101838 BLOG

 

Ja si to tiež myslím...
18.8.2008 - 14:17
0

dukla101838 BLOG

 

To by sa hodilo....D
18.8.2008 - 14:17
0

dukla101838 BLOG

 

Už ďaľší....:
18.8.2008 - 14:12
0

Palci-LM

 

no koniec potom pri
18.8.2008 - 14:14
0

dukla101838 BLOG

 

18.8.2008 - 14:17
0

dukla101838 BLOG

 

Toto by som nerobil...
18.8.2008 - 14:12
0

dukla101838 BLOG

 

Teraz si dáme DELI...
18.8.2008 - 14:12
0

dukla101838 BLOG

 

Malé písmo! :mregreen:
18.8.2008 - 14:12
0

Palci-LM

 

idem spat cawte
18.8.2008 - 14:20
0

majco BLOG

 

cooooooooo???
18.8.2008 - 14:21
0

Palci-LM

 

ze dobru noc idem si lahnut nachvilku som unavkany
18.8.2008 - 14:22
0

majco BLOG

 

si delas srandu
18.8.2008 - 14:23
0

dukla101838 BLOG

 

Aj ja mu to hovorím...
18.8.2008 - 14:26
0

majco BLOG

 

idem aj ja cauko
18.8.2008 - 14:29
0

dukla101838 BLOG

 

18.8.2008 - 14:35
0

dukla101838 BLOG

 

Ty a unavení?
18.8.2008 - 14:27
0

majco BLOG

 

jj uz isol aj na icq
18.8.2008 - 14:27
0

dukla101838 BLOG

 

Toto neni možneé...CHlap a nič nevydrží..
18.8.2008 - 14:30
0

majco BLOG

 

idu cau
18.8.2008 - 14:32
0

dukla101838 BLOG

 

Maj sa...
18.8.2008 - 14:35
0

dukla101838 BLOG

 

Čosi, práve teraz?
18.8.2008 - 14:23
0

frantapriklep

 

Kristepane: chlapci ... skúste pokec, icq alebo niečo podobné ....
18.8.2008 - 14:36
0

dukla101838 BLOG

 

franto...: My si píšeme aj tam...
18.8.2008 - 14:38
0

Mr.Bo881 BLOG

 

TAK CHOĎ NA POKEC, TOTO JE HP PORTAL
18.8.2008 - 16:48
0

dukla101838 BLOG

 

Ty mi nebudeš hovoriť, čo mám robiť...
18.8.2008 - 18:36
0

Mr.Bo881 BLOG

 

spýtaj sa "starších" ... alebo aj nižšie
18.8.2008 - 18:39
0

dukla101838 BLOG

 

Nemám sa načo pýtať...
18.8.2008 - 18:43
0

mamina

 

Blogom si ma potešil (lepšíš sa), pokecom nie......
18.8.2008 - 18:33
0

dukla101838 BLOG

 

Posnažím sa to napraviť...
19.8.2008 - 12:52
0

wildp

 

a to ako???
19.8.2008 - 14:51
0

dukla101838 BLOG

 

To ešte musím doladiť...
19.8.2008 - 15:52
0

martin gal

 

nad Duklou asi ešte netreba lámať palicu.Treba asi vyčkať na sezonu a potom sa uvidí čo a ako.
18.8.2008 - 20:43
0

mamina

 

: Rozumná reč Maťko, tiež tak vravím.....V októbri budeme múdrejší.....
18.8.2008 - 20:53
0

lk242

 

Snáď nebudeme nepríjemne prekvapení..
18.8.2008 - 21:11
0

martin gal

 

: táááááák tak tak tak.A potom budeme hovoriť,že je ešte len začiatok sezony,a počkajme si na január.Potom budeme...
19.8.2008 - 6:50
0

mamina

 

Potom si povieme, že si počkáme na ďalší ročník, ktorý začne v septembri....
19.8.2008 - 17:18
0

romek

 

Dukla bude asi šiesta a PO s MHC na nože !
20.8.2008 - 7:50
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Dukla101838 (Tomáš Kyselica)

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: Nie o mne, ale o inom. R I P Nikdy na to, čo si pre nás urobila nezabudnem a verím, že sa ešte niekedy stretneme !

 

Vek: 23 rokov 158 dní

Narodeniny: 12. Júl 1994

Mesto: Dolné Naštice

ICQ: 383161281....čakám....

WWW: www.hokejportal.net/index.php?p=spravy&autor=Tom%E1%9A%20Kyselica


Fanúšik Extraligového klubu:
Dukla Trenčín

Fanúšik NHL klubu: Chicago Blackhawks

Obľúbený hráč(i): Malkin, Tybor, Kollár, Pardavý


Dátum registrácie: 4.4.2008 19:07

Počet diskusných príspevkov:
32 (vyhľadať)

Články: 54088 (vyhľadať))


Popularita: +5.00
Nepopularita: -3.25
Počet hodnotení: 142

Karma: 66.88%

Kratke spravy

0 S prižmúrením všetkých očí ťa ospravedlňuje len tvoj vek. (Turiec)

+5 jedna krv jedno srdce jedna viera!!! (Gabby)

+5 Šikovný chalanisko! (Antonio 009)

+5 Pekne vystupovanie , plus basnicke crevo:-) (Kudzo)

+5 si z trencina a ten sa mi zda celkom ok cize +5 (Pavlicko711)

+5 super chalan s prehľadom o hokeji + naše stretko na hokeji a verimm,že ich bude ešte vela :) (Sedko NR)

+5 za naozaj krásne hodnotenie, ktoré som si od neho vyslúžila :) rada vraciam ;) (Suomi)

+5 lebo ako jeden z mala sa vie porozpravat :)... (Domca3737)

+5 tak tak v pohode chalanisko, duklák, len si akosi prestal prispievať, či sa mi to iba zdá? každopádne u mňa to máš isté :) (Salamalekum)

+5 Ahoj,no to tvoje meno mi je strašne známe:D...A vernému trenčanovi len +5!:) (Duklistka)

+5 nase srdce bije len pre duklu (Cvikla )

+5 mladí fans ako Ty sú budúcnosťou našej jedinej, najlepšej u nás! To pravé "hokejové" pre Teba ešte len príde, ale už teraz si náš, žlto-červený! (Motycka)

+5 Za nasu Duklu :-)) (MatusCakTrenciansky)

+5 napodobne, olé-ole-ole-olé Dúúúúúkla-Dúúúúkla.. (Leomessi)

+5 je to super chalan a bubenik a dobry kamarat takze jedine plus 5 (Rozko)

-5 kuki kuk (Taxis)

+5 no ako sme sa pekne vypracovali z -5 cez 0, +2 az na +5 :D (MHC83)

+5 skvele basnicky (Waldes99)

+5 za DUKLU (Slinco11)

+5 paci sa:) (Kuki)

+5 výborný prispievatel=D (Paaali)

+5 bravó, tlieskam... Čo urobí s dnešnou mládežou jeden pekný koment:) pôvodný: neskutočný idiot, prepáčte, môžte sa na mňa hnevať koľko chcete, ale toto je idiot. Pchá sa do každej riti, všetko vie, všade bol... \"sweet fourteen\" od vtedy ako by uťalo, nevidel som žeby si sa pchal do dakoho krásnej riťky:) som rád že som ta napravil, ďakovať mi nemusíš :-D prajem pekný zvyšok života na hp (Skynet)

+5 za toho gáboríka (NeoBB)

+5 dukla trencin jedna krv a jedna viera (Cvikla)

+5 TRENCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN podme do toho (Misdo)

+5 fanusikovi Dukly, ktoreho si uz dlhsie vsimam mozem dat jedine 5 ... nech ti vydrzia tvoje nazory, ktore su super (*snaky*)

+5 mladi musia drzat spolu +5 ovecke :) (B.U.G.)

+5 kurňa, ja som ťa ešte nehodnotil, mladý hokejový zanietenec a verný fanúšik dukly, ktorého som mal tú česť spoznať aj osobne (MHC87)

+5 si este mlady,no pises naozaj rozumne (Borco)

+5 Taky ma tešilo, keď budeš mať v pláne výjazd do MT, tak napíš bez problémov môžme ísť na nejakú horálku, trochu viac pokecať :) (MaJes)

+5 Za vernost DUKLE + velmi dobre blogy na svoj vek.A za privitanie mojej osoby na HP. ;-) (Scotman)

+5 Mas celkom pekne meno...a robis dobre fotky a celkom promptne ich vies aj zverejnit (Elber)

+5 Napodobne (Voldemort)

+5 Suhajko, ospravedlnujem sa ze som Ta doteraz nejak prehliadal, o to viac to mrzi ze fandis tym spravnym, takze ak zabludis cez pauzu do bufiku dame kalicha...Oppps, este si "pod mieru" , tak aspon horalku. Keep up good work (Filbert)

+5 dakujem , za 5. No s tym defenderom to je snad prca : ))) som sa tam len vozil :D ale dik aj tak. potesenie na mojej strane (Mattheu)

+5 Potešenie je na mojej strane, naozaj sympatický chlapík aj keď za DUKLU :))) ale aj tak jasná +5, a ten zvončekový tatkov podnos nemal chybu (Marvel)

+5 Na HP si prišiel s bubnom na zajace.:) Vtedy som si povedal, že snáď sa chlapec pribúdajúcimi dňami poučí, zoberie si niečo z tej kritiky, veď je ešte veľmi mladý, aj keď veľmi pripomienky neprijímal. A stalo sa, zlepšil si sa o sto osemdesiat na prospech seba, ako aj radosť nás všetkých fandov HP. Preto, teraz už nemám obavy, že tvoje, najme príspevky v blogoch budú napredovať. Známka ? Tá už je iba formálna. (Zomi)

+5 za skvele blogy..mas velky talent a k tomu mlady vek..tak ho rozvijaj dalej, drzim paste..:-) (Fun)

+5 Uz si tu napisal par dobrych blogov, hlavne ten posledny o karnevale na lade, s fotkami aj rozhovorom, sa mi velmi pacil, rovnako tak aj ten Dzurillovi. Zostan skromny, vypocuj si vzdy nazor starsich. Raz Ti na jeden z blogov napisal niekto zo starsich prispievatelov kriticky nazor a Ty si vtedy reagoval dost podrazdene. Budem uprimny, ze taka reakcia sa mi vtedy vobec nepacila, lebo ked chces, aby kvalita Tvojich blogov isla hore, tak musis pocuvat hlavne negativnu kritiku. Ale aj tak sa mi Tvoje zaciatky pozdavaju a posielam za plny pocet. (StevenY)

+5 dobre dobre (ŠTU)

+5 tak v pohode fanusik svojho klubu vyzeras v pohode hokejovy fanusik tak jedine+5 (Folvy)

+5 chlape ze ja som ta este nezaregistroval... velmi rychlo to napravujem. pekny blog :) (Minson)

+5 Za Gáboríka,Lelenasa a za rusov ktorý sú tiež moji oblúbený:D útok morozov,zaripov,zinoviev :D (Tuner1000)

+5 Gaborik, Minnesota Wild +5 a este dobre basnicky =) (Kubo)

+5 veľký fanúšik Dukly, ktorý sa v hokeji vyzná napriek svojmu veku (ak je teda ten vek pravdivý) (2006)

+5 SI tu už dlhšie. Už niesi nováčik. Na začiatku som mal zmiešané pocity, no postupom času si dokázal že si pravý hokejový fanúšik a že máš hokej velmi rád a že ho vieš správne chápať, +5 ťku si jednoznačne zaslúžiš! (Mr.Bo881)

+5 pohodak chalanisko,velky fanda duklicky a na svoj vek super blogger,vidno ze duklu mas v srdci! ty si dalsia generacia super srdciara;) len tak dalej brasko!!! (Tkey)

+5 Mladíkovi z TN, ktorý miluje hokej a nezanevrel aj keď sa nedarí. Súper ako DUKLA pre mňa osobne bude v hre "nepriateľ číslo 1" a tieto zápasy majú iskru ktorá nabudí každého fanúšika či už na strane Dukly, alebo Slovana. O to viac si vážim úctu od fanúšika z TN a preto podobne vraciam +5. (Ivanhoe)

+5 dakujem...a pravdu mas dobre sa s tebou keca :-) (Zuza)

+5 Padam na rit ;) Vazne je pravdivy ten vek ? Neda sa dat ine ;) Teda da ale nie je zaco :) (Waldo71)

+5 prečítaj si moje hodnotenie u Tvojho apu,to isté platí aj pre Teba:) (Martin gal)

+5 Mo takze, pohodovy chalan z dalekeho trencina s pohodovymi prispevkami (JackKE)

+5 " SLÁVA VÍŤAZOM, ČESŤ PORAZENÝM ! ! ! Ale i za blogy-StenleyCup,vyjazdy = +5. Z teba by si mali brat priklad niektori tvoji rovesnici. (K)

+5 diki za podporu proti budejkam to sa cenní (Deividson.)

+5 No Tomino, konečne došlo aj na Teba.... Tak aby bolo čo najviac super výjazdov s tou našou žltočervenou bandou.... Jedine maximum... (Mamina)

+5 verny fanusik svojho klubu, to sa ceni :-) (Speedy23)

+5 počúvaj sem mladý - drž sa a chovaj sa slušne ... (Tulen - kosice)

+5 na to aky si krpec , tak sa celkom vyznas (Ioio32)

+5 ako čítam, verný fanúšik Dukly (Phoenix_ke)

+5 aj s tebou :D je sranda (Garmin)

+5 aj ja som rád že som ťa spoznal a teším sa že ťa aj s otcom uvidím vo zvolenčoku (Athotis)

+5 No dakujem velmi pekne :D a dúfam že sa dukla dostane opat do starej formy a dostane sa na prvé priečky lebo si to aj zaslúži (17ilja71)

+5 aj ty si v pohode a skalicu nikdy nedavaj na tiket !!! (Tomas15)

+5 Mladému fanúšikovi Dukly 5+ (Aladino)

+5 každý z nás kto je žlto-červený má u mňa 5 (DuklaTN)

+5 * DUKLA TRENCIN * (Izo)

+5 Dik za to hodnotenie a som rad ze sa ti moje clanky pacia (16mino89)

+5 vraciam :D:D co uz stara mafia (Majcoo)

+5 jej dakujem :) mily chlapec :)))) (Ewi83)

+5 Tak na revans!!! (Cepo38)

+5 v poho (Ioio)

0 joooj babätko moje,ved ty ani nevies co pises,ale ved zivot ta hadam privedie k rozumu ...tto dietatko sa neodvazim ani ohodnotit (Lobi)

+5 Ďakujeeem :) (Zuzka)

+5 po kosiciach je dukla moj druhy oblubeny tim tak inak ako +5 nemozem dat (Ayran)

+5 Dakujeeeeeeme....ja mam rad hned po Nitre Trencin takze... (ML4)

+5 serus bracho takych fandov a hlavne trencanov mam rad... (Rabl)

+5 za taky kratky cas a takto zazraty...super (Mpavl)

+5 Teba som tu uz dlhsie cital,dobry fanusik svojho klubu..sak fandi len Dukle :-))) Na to ,ze mas iba 14 rokov,klobuk dole.. (Popradcan)

+5 Mlady,ale velky fanda a srdciar,nech sa Dukle dari,je to symbol nasho svk hokeja. (Tokino)

0 Ty si udereny aj bez toho jak citam... (Pôjdem)

+5 heh vraciam (Majdo9)

+5 mladost pochabost,...mas u mna gulu,... (Kukino)

+5 hmm...mam z teba zmiesane pocity...ale tie nedostatky, co tam vidim, pripisujem veku=)je fajn, ze fandis Trencinu, ale nezabudni si pri tom zit aj svoj zivot=) vdaka za hodnotenie=) (Ludinka)

+5 si ties v poho aj ked dakedy az moc pises ;) dakedy menej je viac +5 (Dracik_18)

+5 Na oplátku nemôžem dať ináč a keďže diskusie s Trenčanmi mi nerobia žiadny problém a v pohode si v nich pokecám, nie je možné dať iné hodnotenie ako +5 (Slovex30)

+5 tak nech to Trencinu ide aj bez zvucnych mien..:) ..fanusik Dukly ako sa patri..davam 5.:) (Malkin88)

+5 v pohoddeeee... (Wes17)

+5 super blogy ktore sa daju citat a navyse super fanusik nasej DUKLY (Matthew)

+5 verný fanúšik, na svoj vek veľmi dobrý prehľad takže +5 (Yellowred)

+5 Spravny fanda nasej Dukly.Za tvoje zaujimave blogy davam tiez +5 (Easy)

-1 do vsetkeho sa plete,nemam rad takych ludi... (Bačko)

+5 no tak chlape vzhladom k tvojmu veku klobuk dolu...vidim ze nam rastu mlady fans ktory nie su len zazrany ale hokeju hlavne rozumeju...s velkou radostou a bez okolkov ti davam +5 (Kortez666)

+5 Ako pozeram na Tvoj vek,su zatial Tvoje prispevky refundovanejsie,ako u niektorych starsich! (Siso)

+5 No mlady drz sa tu,fandi pekne tvojej duklicke ako to len pojde. Dorast je nasa drzitelka krajsich zajtrajskov :-DD (Robinho)

+5 na to kolko mas rokov fajn nazory. k tomu kolar, no a v nasticach a okoli som sa hodne krat skvele ozral. len ta minesota v tvojom profile mi kole oci (P24)

+5 Klobuk dole pred tymto mladikom, je obdivuhodne co za ten kratky cas, co tu je stihol... (Templar)

+5 normalne som ti chcel dat +5 ale ked som si otvoril tvoj profil a tam ze nech zije dukla a v avatare kollar tak ma hned chut presla a uz to islo dat pomaly aj -5. ale kedze nejsom hajzel a tieto blbosti co robis ked neveis co cinis, nebudem brat do uvahy a dam ti povodneych +5. aj ked s tazkym srdcom ale co narobim ked som taky dobrak :-Dale asi si ich zasluzis (Bigi)

+5 Už dlho si ťa všímam.Na svoj vek máš dobrý prehľad o hokeji a navyše tvoje srdiečko bije pre ten správny klub (NKTS)

+5 Mladý,dobré blogy,i ked nefandí belasej dávam + 5 (Wildp)

+5 Dobrý bloger (P-Cash)

+5 no keby to bolo zle tak to by som ti daval ine hodnotenie :D (BaSkeR)

+5 už len,pre ten zažitok so Stanleyho hrnčokom ti dám +5.Blogy tiež vyborné,len tak dalej mladý;) (Nyytymaki)

+5 dakujem za hodnotenie, ja vo vela vecjach nemam jasno :mrgreen:, ale vzdi som si mislel, ze mam, takze Ty ztrhavam dva bodi!!!!!!!!! :D Si celkom mili, budem vijac citat Tvoje pryspeuki, podla seckeho mas aj dobre blogi :D, drs sa! (Kiler)

+5 V pohode príspevky, fandíš Dukle a s tou sú dobré strtnutia tak to máš od skaličana za maximum ! (Romek)

+5 Si naozaj superr....tvoje blogy sa mi veľmi páčia...niektoré sú krátke,avšak veľmi výstižné.... (Slapstick)

+5 ako štrnásťročný píšeš super blog.... dobre sa číta.....fandíš Dukle.... zaslúžených +5 :D (AngelaTN)

0 aký tato, taký syn. Mladý, ale fajn chlapčisko. Čísielko ti nedám žiadne, nie si opica, aby som ťa hodnotil číslicami. (Nano)

+5 Zlaty chlapec a pekne blogy :D (TOMIKE)

+5 :)fakt je to mile od teba , a dakujem ti za hodnotenie, take sa vzdy dobre cita. Ja nemam rad hokej,. ja ho milujem hehe .. ja som rad, ked sa paci niekomu to co robim, hlavne ak to nerobim pre seba, takze dik.. mas vyborne bolgy, najma ten o ligach sa dobre cita , davam +5 :) (Mario74)

+5 Vraciam a za to že si jeden z najlepších blogerov na HP, čo sa už týka počtu blogov ale aj ich kvality. (PwPIETROO)

+5 fajn typek, dobre sa s nim keca , nech sa dukle dari :)) (PalciLM)

+5 len tak ďalej (Dukla101838)

+5 na 14 ročneho je velmi inteligentny a navyše je fanušik Dukly. +5 uplne jasna (Velky brat)

+5 ..u mňa dobre, výhrady by boli, ale mám dobré srdce :)..+5 (RhimeSBA)

+5 Si super kamoš, skvelý spolužiak a máš talent na písanie blogov. Držím ti palce, skvelá práca-a len tak ďalej! (Paqo)

+5 máš v pohode blogy +5 (Juro2)

+5 fajn články (Btv)

+5 Pekný blog. Ale čo je hlavné vyzeráš byť v pohode. Pokračuj v skvelej práci. (LP)

+5 pekný blog... vidím, že si sa pohral aj s editovaním textu :-) (Jozko Dano)

+5 super !!!!!!!!!! (MaFo)

+5 Začal si skvele, na svoj vek píšeš slušné blogy, takže za +5. (Mannheim)

+5 Dobry clanok o Dzurillovi, hodnotim za +5 (Eurobec)

+5 no celkom dobre clanky tu pises, len tak dalej, a pis hlavne o DUKLE a o Kollarovi (FansDUKLA)

+5 Dobré blogy a preto +5 (Tomo41)

+5 Dalsi spravny fanda z duklianskeho tabora. Ocenujem najma tvoju snahu v blogoch. (Kain)

+5 Na každý blog toho musíš veľa naštudovať, sú skutočne excelentné a konečný výsledok je na parádu! Klobúk dole a nech ti to vydrží. Hokej za tú námahu stojí. Povestný širák dávam dole (moc sa ale nepredkláňam, už ma dávno neseklo v krížoch, a v mojom veku to máš rýchlejšie ako nové boty!) pred štýlom, akým sa na HP prezentuješ. Napriek tomu, že z "konfliktného" prostredia, úplne bezkonfliktne, príjemne, s humorom, nadhľadom aj vo vypätých situáciách a to sa vysoko cení, nielen (alebo obzvlášť :-D) v tvojom veku! (Fanda)

+5 +5 za blog (ScoobynoPP)

+5 snaživý pisateľ a fanúšik Dukly ... výborná kombinácia ;-) (Frantapriklep)

+5 dobré články - zlepšuj sa a zostaň skromný (Kyle)

+5 blogerov treba podporit pretoze v pisani je sila :) tomas mas to u mna za \"5\" (Zippo75)

+5 vraciam, plus samozrejme za dobré blogy a len také p.s. že ja už som jeden blog skúsila, ale inak neviem o čom by som písala.... (Kaede)

-2 Zo zaciatku tu boli orieskove blogy. Asi som aj svojou neuvazenou rychlou chvalou zdvihol mladeho EGOsystem niekde, kde mu hrozi mentalna samovrazda...P.S. Prosim, komentuj len ked si si naozaj isty, ze je to vecne, alebo aspon trefne vtipne;-) (Ssseno)

+5 za dobré blogy,Minnesotu a Dukličku Trenčín.. (Dukláčka)

+5 za celkom dobré blogy-su fakt dobre (Luky )

+5 ssssssuuuuuuupppppppeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr (Citron14)

+5 Ďalší mladík na tomto fóre. Ani radšej veľmi nechoď na diskusie, lebo sa len pokazíš, si ešte taký nenakazený ´dedičnými hriechmi´ slovenských hokejových fanúšikov. Zaujímavé blogy, drž sa ;-) (Amaskiea)

+5 Za dobré blogy (Lk242)

+5 Dam ti na zaciatok +5 dobry blog s malymi chybamy:D v avatare kolac tak neni o com (Majco)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (57)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (62)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (51)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (65)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (62)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (63)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (63)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (76)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (77)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (67)

Najčítanejšie blog spoty


Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.173315 seconds